Foodie Friday

Alates tänasest saab blogist leida uue iganädalase rubriigi – Foodie Friday – kus avaldan teile oma ühepäevase toidupäeviku, mida ma eelmisel päeval sõin. Kõik läheb kirja – olgu tervislik või mitte 😛

Kui olen toidud ise valmistanud, lisan ka retseptid. Kui einestasin reisil või restoranis, saate ainult põnevate toitude pildid ja kommentaarid 😉
Siin on minu neljapäev taldrikul:

HOMMIK:
Ärkasin 7:30, pesin hambaid ja valmistasin kohvi.
Kuna mul on hommikuti päris palju aega (töötan pärastlõunases vahetuses), näen kohviga kõvasti vaeva. Keedan kohvi valmis väikses Itaalia mutrikannus. Samal ajal soojendan piima mikrolaineahjus. Seejärel vahustan piima shaker‘i topsis ja valan tassi. Kui kohv on valmis, siis kallan ta läbi piimavahu tassi. Raputan peale kaneeli ja – voila! – minu stiilis cappucino ongi valmis!
Nautisin oma kohvi pool tunnikest.

IMG_0853
mmmm, kohvivaht

Seejärel tegin trenni u 20 minutit.
Hommikusöök (kl 9): Smuutikauss – blenderdasin peotäis spinatit, banaani, väikse topsitäie kreeka jogurtit, pool tassi piima, veerand avokaadot ja 1 spl chia seemneid (saab ka ilma nendeta väga maitsev). Kaunistasin marjade ja müsliga. Hommikusöök nagu restoranis!

IMG_0854

LÕUNA KODUS:
Lõunasöök (kl 12): Lihapallidega supp – panin vee puljongikuubikutega keema. Lisasin 300g külmutatud köögiviljade segu ja keetsin u 10 minutit. Seejärel läks potti 3 keskmises suuruses kartulit. Keetsin veel oma 10 minutit. Siis viskasin potti poest saadud toored lihpallid (u 200g) ja natuke tilli. Keetsin kuni lihapallid nägid täitsa küpsed välja (ligikaudu 10 minutit). Saime sellest kogusest umbes 4 portsu. Vähese vaevaga valminud üsnagi tervislik kodune söök!
Serveerisin täisterasaia kannikaga:

IMG_0857

Umbes tunnike pärast lõunasööki tegin tassi piparmünditeed ja maiustasin tükikese hästi tumeda šokolaadiga. Ja planeerisin meie Jaapani reisi (mis algab juba nädala pärast!!! 😉

IMG_0864

ÕHTUPOOLIK TÖÖL:
Õhtune paus (kl 17): Üks sushi rull krevettide, avokaado ja toorjuustuga. Retsepti ei hakka panema – firma saladus 😀
Meil siin Austraalia linnakeses on oma väike takeaway sushiäri, mille eesmärk on sushinäljas kaasmaalasi hädast välja aidata. Siinkandis head sushit lihtsalt pole, seega pidime ise tegema 😉
Meie businessi reklaampilt illustreerimiseks:

IMG_0839

Õhtusöök (kl 20): Peedirisotto lõhe ja kitsejuustuga – umbes kolmeks keskmiseks portsuks praadisin potis oliivõli sees väikse punase sibula, kaks küüslauguküünt ja ühe hästi suure portobello seene. Lisasin teelusikatäie kuivatatud tüümiani ja 1,5 tassi risotto riisi. Praadisin paar minutit pidevalt segades ja seejärel hakkasin vaikselt kanapuljongit lisama. Segasin riisi aeg-ajalt ja lasin kanapuljongil riisi sisse imbuda enne kui uue portsu puljongit lisasin. Kordasin seda protsessi niikaua kui riis oli mõnus pehme. Viimasena lisasin kaks väikest riivitud keedupeeti, kaks suurt peotäit salatisegu, 200g külmsuitsulõhet ja umbes 20g pudistatud kitsejuustu. Segasin kõik kokku ja kaunistasin ekstra kitsejuustu-pudiga. Võib tunduda keeruline protsess, aga tegelikult võttis see kõigest pool tundi ja kukkus välja ÜLIMAITSEV 🙂

IMG_0859

Banaani sõin tagasiteel koju autos (kell 22:30). Magama läksin 23:30.

Oli täitsa tervislik päev. Kuna teen trenni ja olen tööl samuti väga aktiivne, söön praegu suhteliselt palju süsivesikuid. Kuskilt peab seda energiat ju saama 😉

Tervislikke valikuid soovides,

img_0085

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s